AVALUACIÓ

ÍTEMS D'AVALUACIÓ
MOLT BÉ
REGULAR
MALAMENT
BLOC
FORMAT
El títol planteja un problema, i el bloc està ben estructurat
El títol no planteja un problema, però el bloc està ben estructurat
El títol no planteja cap problemàtica
El títol no planteja cap problema, i falten pàguines del bloc
ESTÈTICA
Els colors i les lletres són entenedors i adequats al tema
Tema adequat però difícil de comprendre la lletra
Fonts amb massa informació visual, colors poc adequats
Fonts i colors desequilibrats
DIARI
CORRECCIÓ
Mateix llenguatge aplicat a tot el bloc, sense faltes d'ortografía
Alguna descripció amb un altre idioma. Sense faltes d'ortografía
Alguna falta d'ortografía, altres idiomes.
Moltes faltes d'ortografía, diferents idiomes aplicats, i poc entenedor
PROCÉS
Explica el procés del treball, i modifica errors
Explicació del treball, però falta parts del procès.
Poques entrades al bloc, i falta d'informació
No s'explica el procès, no hi ha entrades al diari
ACTIVITATS
FORMAT
Relacionades amb els objectius, i entenedores
Activitats relacionades amb l'objectiu, però poc entenedor
No es tenen en compte els objectius, però són originals i entenedores
No s'adapten als objectius, i molt poc entenedores
ADEQUACIÓ
Tenen en compte les idees prèvies, l'alumnat, i els continguts
No tenen en compte les idees prèvies, però està ben adequat al públic dirigit
Activitats poc engrescadores
Activitats inedequades per l'alumne
DOSSIER
ESTRUCTURA
Aspecte atractiu, ben organitzat i entenedor
Aspecte atractiu, poc organitzat però entenedor
Desorganitzat, i poc entenedor
Gens atractiu, faltes d'ortografía i mal organitzat
CONTINGUT
Continguts i informació complerts
Falta informació pel docent, però és entenedor
Poc entenedor i falta de contingut
No hi ha contingut o és molt poc entenedor
AVALUACIÓ
COAVALUACIÓ      (companys MEP)
Rúbrica amb els ítems establerts
Manquen ítems d'avaluació
Falten bastants ítems
Rúbrica incompleta
ALUMNES
Té en compte els objectius, és atractiva i original
Té en compte els objectius, però és molt tècnica
No te en compte els objectius
No hi ha avaluació



GRAELLA DE COAVALUACIÓ PELS NENS I NENES

CRITERIS D’AVALUACIÓ
MOLT
FORÇA
POC
GENS
Resoldre activitats

Sóc capaç de respondre les activitats correctament i sabent el per què de la resposta.
La majoria de respostes les faig bé, però no entenc les que faig malament.
Responc el que crec que està bé sense plantejar-me el per què.
No les he fet o les he copiat als companys.
 Reflexionar sobre els nous coneixements que han anat apareixent

He après i entès els conceptes que anaven sortint i sóc capaç d’explicar-los amb claredat.
He après o entès la majoria de conceptes.
Em sonen alguns dels conceptes i idees que han anat sortint però no sóc capaç d’explicar-ne gairebé cap.
No sé quins nous conceptes o idees han aparegut de nou.
Distingir els diferents conceptes treballats
Sóc capaç de diferenciar tots els conceptes sense dificultat.
Sóc capaç de diferenciar la majoria de conceptes.
Em sé alguns conceptes però no sé trobar les diferències importants amb els altres.
No sé quins conceptes han sortit
Presto atenció a allò que m’envolta
Em crida l’atenció tot allò relacionat amb la natura que hem treballat i tinc inquietud per saber-ne més.
A vegades em fixo amb les notícies que surten a la televisió, a la ràdio o el que trobo a la vida quotidiana sobre allò que hem treballat.
He vist un parell o tres de coses que es relacionaven amb allò que hem treballat però no m’hi he fixat.
No sé amb que m’he de fixar, no trobo cap diferència ni interès amb allò que m’envolta.
Ara que sé que és el canvi climàtic prendré mesures per no contribuir a que continuï així.
Quan vaig a fer una acció que contribueix al canvi climàtic me n’adono i ho corregeixo a més d’agafar hàbits per evitar-ho.
A vegades quan veig que estic apunt de fer una acció que contribueix al canvi climàtic m’aturo i no la faig.
Alguna dia m’he adonat que he fet alguna acció que contribueix al canvi climàtic.
Què és el canvi climàtic?

1 comentari:

  1. Bon dia!

    A continuació avaluarem el vostre bloc a partir de la rúbrica d’avaluació que hem creat.

    La introducció del bloc és adient ja que utilitza un fil conductor i a més en “Xinfly” li dóna un toc màgic al bloc i considerem que això motiva als infants.

    Trobem que el títol no està problematitzat, tot i que hem llegit els vostres arguments justificant aquests fet, però era una de les condicions de la creació del bloc.

    Pel que fa l’estructura és clara i està molt ben estructurada però ens hem trobat que els links del diari no ens porten a cap pàgina web. Els colors estan força bé, tot i que podrien ser més atractius.

    També trobem que hi ha cohesió entre tots els continguts del bloc i sense faltes ortogràfiques ni gramaticals.

    La informació del dossier és adequada però pot ser massa extensa. A més la presentació és poc atractiva a causa de la falta de color i il•lustracions.

    Les activitats són clares i entenedores però no gaire originals.


    Bon trebal!! Nota: 7,5.

    Grup la Població.

    ResponElimina