ÍTEMS D'AVALUACIÓ
|
MOLT BÉ
|
BÉ
|
REGULAR
|
MALAMENT
|
||
BLOC
|
FORMAT
|
El títol planteja un problema, i el bloc
està ben estructurat
|
El títol no planteja un problema, però
el bloc està ben estructurat
|
El títol no planteja cap problemàtica
|
El títol no planteja cap problema, i
falten pàguines del bloc
|
|
ESTÈTICA
|
Els colors i les lletres són entenedors
i adequats al tema
|
Tema adequat però difícil de comprendre
la lletra
|
Fonts amb massa informació visual,
colors poc adequats
|
Fonts i colors desequilibrats
|
||
DIARI
|
CORRECCIÓ
|
Mateix llenguatge aplicat a tot el bloc,
sense faltes d'ortografía
|
Alguna descripció amb un altre idioma.
Sense faltes d'ortografía
|
Alguna falta d'ortografía, altres
idiomes.
|
Moltes faltes d'ortografía, diferents
idiomes aplicats, i poc entenedor
|
|
PROCÉS
|
Explica el procés del treball, i
modifica errors
|
Explicació del treball, però falta parts
del procès.
|
Poques entrades al bloc, i falta
d'informació
|
No s'explica el procès, no hi ha
entrades al diari
|
||
ACTIVITATS
|
FORMAT
|
Relacionades amb els objectius, i
entenedores
|
Activitats relacionades amb l'objectiu,
però poc entenedor
|
No es tenen en compte els objectius,
però són originals i entenedores
|
No s'adapten als objectius, i molt poc
entenedores
|
|
ADEQUACIÓ
|
Tenen en compte les idees prèvies,
l'alumnat, i els continguts
|
No tenen en compte les idees prèvies,
però està ben adequat al públic dirigit
|
Activitats poc engrescadores
|
Activitats inedequades per l'alumne
|
||
DOSSIER
|
ESTRUCTURA
|
Aspecte atractiu, ben organitzat i
entenedor
|
Aspecte atractiu, poc organitzat però
entenedor
|
Desorganitzat, i poc entenedor
|
Gens atractiu, faltes d'ortografía i mal
organitzat
|
|
CONTINGUT
|
Continguts i informació complerts
|
Falta informació pel docent, però és
entenedor
|
Poc entenedor i falta de contingut
|
No hi ha contingut o és molt poc
entenedor
|
||
AVALUACIÓ
|
COAVALUACIÓ (companys MEP)
|
Rúbrica amb els ítems establerts
|
Manquen ítems d'avaluació
|
Falten bastants ítems
|
Rúbrica incompleta
|
|
ALUMNES
|
Té en compte els objectius, és atractiva
i original
|
Té en compte els objectius, però és molt
tècnica
|
No te en compte els objectius
|
No hi ha avaluació
|
||
GRAELLA DE COAVALUACIÓ PELS NENS I NENES
CRITERIS
D’AVALUACIÓ
|
MOLT
|
FORÇA
|
POC
|
GENS
|
Resoldre
activitats
|
Sóc
capaç de respondre les activitats correctament i sabent el per què de la
resposta.
|
La
majoria de respostes les faig bé, però no entenc les que faig malament.
|
Responc
el que crec que està bé sense plantejar-me el per què.
|
No
les he fet o les he copiat als companys.
|
Reflexionar sobre els nous coneixements que
han anat apareixent
|
He
après i entès els conceptes que anaven sortint i sóc capaç d’explicar-los amb
claredat.
|
He
après o entès la majoria de conceptes.
|
Em
sonen alguns dels conceptes i idees que han anat sortint però no sóc capaç
d’explicar-ne gairebé cap.
|
No sé
quins nous conceptes o idees han aparegut de nou.
|
Distingir
els diferents conceptes treballats
|
Sóc
capaç de diferenciar tots els conceptes sense dificultat.
|
Sóc
capaç de diferenciar la majoria de conceptes.
|
Em sé
alguns conceptes però no sé trobar les diferències importants amb els altres.
|
No sé
quins conceptes han sortit
|
Presto
atenció a allò que m’envolta
|
Em
crida l’atenció tot allò relacionat amb la natura que hem treballat i tinc
inquietud per saber-ne més.
|
A
vegades em fixo amb les notícies que surten a la televisió, a la ràdio o el
que trobo a la vida quotidiana sobre allò que hem treballat.
|
He
vist un parell o tres de coses que es relacionaven amb allò que hem treballat
però no m’hi he fixat.
|
No sé
amb que m’he de fixar, no trobo cap diferència ni interès amb allò que
m’envolta.
|
Ara
que sé que és el canvi climàtic prendré mesures per no contribuir a que
continuï així.
|
Quan
vaig a fer una acció que contribueix al canvi climàtic me n’adono i ho
corregeixo a més d’agafar hàbits per evitar-ho.
|
A
vegades quan veig que estic apunt de fer una acció que contribueix al canvi
climàtic m’aturo i no la faig.
|
Alguna
dia m’he adonat que he fet alguna acció que contribueix al canvi climàtic.
|
Què
és el canvi climàtic?
|
Bon dia!
ResponEliminaA continuació avaluarem el vostre bloc a partir de la rúbrica d’avaluació que hem creat.
La introducció del bloc és adient ja que utilitza un fil conductor i a més en “Xinfly” li dóna un toc màgic al bloc i considerem que això motiva als infants.
Trobem que el títol no està problematitzat, tot i que hem llegit els vostres arguments justificant aquests fet, però era una de les condicions de la creació del bloc.
Pel que fa l’estructura és clara i està molt ben estructurada però ens hem trobat que els links del diari no ens porten a cap pàgina web. Els colors estan força bé, tot i que podrien ser més atractius.
També trobem que hi ha cohesió entre tots els continguts del bloc i sense faltes ortogràfiques ni gramaticals.
La informació del dossier és adequada però pot ser massa extensa. A més la presentació és poc atractiva a causa de la falta de color i il•lustracions.
Les activitats són clares i entenedores però no gaire originals.
Bon trebal!! Nota: 7,5.
Grup la Població.