DIA 1
Primer de tot hem creat el bloc i a partir
d'aquí hem anat modificant.

En segon lloc, com
que el temps i el clima són temes molt generals ens hem centrat en els climes que hi ha a les diferents parts del món i el temps que comporta cada clima. Per
fer poder veure-ho ens hem inventat un fil conductor. És un ocell que viatjarà per emigrar del fred mediterrani.


Finalment, hem fet diferents entrades per a les diverses activitats que presentarem, i hem redactat els objectius que volem assolir amb aquest blog.
________________
DIA 2
Després d'haver llegit els comentaris dels nostres companys de classe hem decidit rectificar algunes coses:
Del títol, hem tret la problemàtica que presentàvem i l'hem fet afirmació perquè pensem que la problemàtica la presenta el nostre personatge, en Xinfly, el qual s'ha quedat sol
i vol buscar els seus amics.

També hem canviat el fons, quedava carregat i hem decidit posar una imatge que quedés més en harmonia.
Per últim, hem repassat la llista de blocs, i l'únic que es faltava era el nostre propi, cosa que no hi havíem caigut abans.
________________
DIA 3
El següent pas a realitzar és fer un dossier informatiu que servirà de guia pel mestre/a. Així doncs, ens hem reunit per debatre sobre què volem aconseguir realment amb el projecte d'aquest bloc. Seria interessant poder observar prèviament els continguts de l'àmbit de les ciències socials treballats a l'escola per tenir una idea més aproximada a la realitat, ja que fem el treball a partir del currículum
Tot raonant, hem arribat a l'acord de que, a través del Drive
, anirem penjant tot tipus d'informació que trobem interessant, per després analitzar-la, seleccionar-la i introduir-la al nostre bloc. Tot això ho farem seguint unes pautes marcades que ens faran de guia (definicions, característiques, coneixements previs, continguts, etc.).

.
Finalment, hem decidit quina informació penjarem al bloc i ho hem dut a terme.
________________
DIA 4
Després de
dues setmanes de pràctiques a l’escola afegim el dossier informatiu al nostre
bloc. Tota la informació que hi ha és la necessària perquè els alumnes puguin
assolir els coneixements i posteriorment posar-los en pràctica a les activitats
que a les següents dues setmanes començarem a penjar.
El format de
les activitats serà diferent per
cada una. La primera tractarà de coneixements
previs, la darrera serà de consolidació final i la resta seran per practicar.

El dossier
informatiu el podeu trobar a la pestanya d’informació, amb un enllaç.
________________
__________________
DIA 6
________________
DIA 5
Ja podeu trobar les 4 activitats penjades al bloc!
Com ja havíem dit, la primera activitat és de
coneixements previ, la segona és una introducció dels coneixements, la tercera
és el treball de camp i la quarta d’aplicació de la realitat i reflexió.
Per poder dur a terme les activitats, primer s’han d’haver
donat els coneixements corresponents a classe.
Les activitats no es esta pensades per fer directament al
bloc, sinó que aquí hi troben les explicacions i el material per completar-la,
però o el docent o ells mateixos l’han d’imprimir en paper o seguir les
indicacions que es donen.
__________________
DIA 6
Durant aquesta setmana hem creat les rúbriques d’avaluació i
coavaluació. Les vam penjar al bloc i avui les hem utilitzat per avaluar dos
dels blocs dels nostres companys.
Hem pogut comprovar, de manera pràctica, la funció de les rubriques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada